Friday, April 22, 2011

Selesai sudah ..im Home!

I'M HOME BEBEH!!!!!!

1.Yeah!saya berjaya menghabis kan program
Matrikulasi..

2.selama dua tahun saya disitu..macam-macam
saya tempuh..

3.Terima kasih cikgu-cikgu disana,yang telah
mencurah kan ilmu kepada saya..

4.Saya akan rindukan kenangan-kenangan disana..

5.Paling best kenangan bersama rakan..M2P1 09/10 anda lah clas paling kepoh..rindu korang..kita rapat kut..selalu share2
 problemzz..Hah,kepada clas pst saya gak F5P2 anda semua gempak-
gempak..kan rindu korang !!
MUAKKHHHHH!MUAKHH!!MUAAAKKHH!!



MeMori M2P1:Yang kebabooom bOOm...!!










F5P2:YAng ViVAz diVAz..!!




Anda Semua kenangan terindah saya..

I LOVE U!!!

Ni pulok aksi ecah tuk hari terakhir kat matrik..
Saya tak mampu nak menahan kesedihan..sedih sangat..
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...!!





AKHIR KATA:

SELAMAT TINGGAL KMM!!!!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...